Egy héttel a célverseny előtti felmérő

Jövő héten a Nátó futáson szerettem volna megfutni a 40 percen belüli 10 km-t. Az utóbbi idők teljesítéseit és a stresszes dolgaimat figyelembe véve ezt a tervemet el kell halasztanom, de azért elindulok.

A hagyományok szellemében a célverseny előtt egy héttel, a verseny távjának felét szoktam maxra futni. De most nem a max, inkább a négy perces iram volt a terv. Az eredmény katasztrófa. Tüdővel jól ment, de egyszerűen nem tudtam gyorsabban futni és persze a szokásos módon 45 perccel melegítettem. Íme a gyalázatos lassulásom folyamata:

Képernyőfotó 2014-09-28 - 19.25.26

Nem futottam el, direkt lassan kezdtem, és végére 4:20 as átlag jött ki. Rosszabb, mint a félmaratonon a VB-n az átlag. Szét vagyok esve. Nem megy 🙁

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .